مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

آنها اسم شان را گذاشته اند. «بروبکس»؛ گروهی که با کلیپ «سوسن خانم» به شهرت رسیدند و تقریبا بخش عمده ای از شهرتی که امروز کسب کرده اند را مدیون کلیپ های جذابی هستند که با هزینه های بعضا کم و گاهی هم زیاد ساخته اند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال ۱۹۷۲ (۱۳۴۹) در نیویورک سیتی ، ایالات متحده به دنیا آمده است. خانواده او زمانی که او ۵ سال داشت به ایران بازگشتند. او دارای لیسانس مهندسی متالورژی از دانشگاه آزاد کرج می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

چند وقتی می‌شد خبری از محمدرضا گلزار نبود اما این روزها با فیلم «شیش و بش» دوباره به پرده سینماهای ایران آمده و با زوج همیشگی‌اش «امین حیایی» گیشه سینماها را تسخیر کرده‌ است. گزیده‌ای از حرف‌های اخیر محمدرضا گلزار در مورد این فیلم و حضورش در سینما، موسیقی و ورزش را بخوانید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

سلنا گومز بازیگر و خواننده اهل آمریکا است ، او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در سریال کمدی «جادوگران سرزمین لرزان» از شبکه دیزنی به شهرت رسیده ‌است ، وی بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم ‌های تلویزیونی شروع کرد .

3tare.com | بیوگرافی کامل سلنا گومز خواننده ی آمریکایی



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین
ارسال در تاريخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

  نگار همه دعواها بر سر اوست! «نادر» حاضر نيست تنهايش بگذارد و او را به آسايشگاه‌ سالمندان بسپارد، «سيمين»  هم از اين‌كه تمام زندگي آن‌ها موكول به پدر نادر شده، به ستوه آمده است!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

براد پیت را نمی‌توان یك بازیگر جوان به حساب آورد، ولی هنوز هم یكی از سرشناس‌ترین بازیگران روز سینماست. او هم مثل تعدادی از همكاران خود در سال‌های اخیر وارد فعالیت تهیه‌كنندگی شده و در كنار بازی در فیلم‌های مردم‌پسند، در كارهای غیرمتعارف و مستقل هم بازی می‌كند.  



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

 

ملیکا شریفی نیا، دختر محمدرضا شریفی نیا، بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران از جمله بازیگرانی می باشد که در عرصه نقاشی به صورت تخصصی فعالیت دارد.
ملیکا شریفی نیا در کارگاه نقاشی اخیر حضور داشت و تعدادی از آثار خود را در این کارگاه ترسی نمود.

در ادامه عکس های فارس سینما از حضور ملیکا شریفی نیا در کارگاه نقاشی و آثار او را مشاهده کنید.

چهره و تیپ جدید ملیکا شریفی‌نیا را ببینید + تصاویر  www.naznet.ir 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

پولاد كيميايي/ در سايه تيز هوشي پدر

تيزهوشي مسعود كيميايي جزء ويژگي هاي منحصر به فرد اوست كه در كنار ديگر وپژگي‌هاي اين كارگردان جلوه گري بيشتري دارد . پيش بيني او از شرايط روز جامعه و رفلكس زودهنگامش نسبت به اتفاقاتي كه در آينده رقم خواهد خورد نشانه ايي از همين تيز هوشي است كه جلوه بارزآن ساخت فيلم «سفر سنگ» بود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

این پست راجع به سال تولد ومحل تولد بسیاری از هنرمندان خوب كشور تعلق داره اونایی كه دارن از فضولی میمیرن كه آمار این هنرمندانو در بیارن این مطلبو بخونن.

برزو ارجمند 1354/1/7 مشهد
ساناز سماواتی 1350/1/8 تهران



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد